Język angielski 'Farm animals’ dla wszystkich grup

      Możliwość komentowania Język angielski 'Farm animals’ dla wszystkich grup została wyłączona

Hello, Children!

Najpierw piosenka na powitanie dla 3-latków (na słowo 'hello’ machamy rączkami):

I dla 4-latków:

Dziś znowu pobawimy się ze zwierzątkami gospodarskimi.

Na początek zabawa „Czego brakuje?” (’What’s missing?’):
Na stoliku/dywanie rodzic ustawia 4-5 figurek zwierzątek. Dziecko nazywa dane zwierzątka. Następnie prosi dziecko o zamknięcie oczu (Close your eyes). Następnie chowa jakąś figurkę i prosi o otworzenie oczu (Open your eyes. What’s missing?). Dziecko odgaduje, jakiego zwierzęcia brakuje.

Prezentacja piosenki „Walk Around The Farm”: słuchamy piosenki.

Spróbujcie zaśpiewać i wykonywać czynności związanych z piosenką. Oto jej słowa:

Let’s take a walk around the farm,
around the farm, around the farm.
Let’s take a walk around the farm,
What do you SEE?
A cow! A cow!
A dog! A dog!
A duck! A duck!
A horse! A horse!
A pig! A pig!
A sheep! A sheep!

That’s what you SEE!

Let’s take a walk around the farm,
around the farm, around the farm.
Let’s take a walk around the farm,                                                                                                                What do you HEAR?
Moo! (A cow!)                                                                                                                                                    Ruff, ruff, ruff! (a dog!)
Quack, quack, quack (a duck!)
Neigh! (a horse!)
Oink, oink, oink (a pig!)
Baa! (a sheep!)

That’s what you HEAR!

Let’s take a walk around the farm,
around the farm,
around the farm.
Let’s take a walk around the farm,
What do you SEE?

Let’s take a walk (x 8)

Moo! (Good-bye Cow!)

Ruff, ruff, ruff! (Good-bye, Dog!)

Quack, quack, quack (Good-bye, Duck!)

Neigh! (Good-bye, Horse!)

Oink, oink, oink (Good-bye, Pig!)

Baa! (Good-bye, Sheep!)

(Elephant Sound) Good-bye, Elephant.

Elephant? On the Farm? No!!!!!

Zabawa „Simon says” (wym. sajmon ses): kiedy rodzic na początku wypowie słowa „Simon says”, dziecko naśladuje głos usłyszanego zwierzątka. Kiedy rodzic nie wypowie tych słów, pociecha nie naśladuje odgłosu.

Np. Simon says: You are cat! Dziecko naśladuje koty: Miau, miau, miau.

You are cat! Dziecko nie naśladuje odgłosu.

Simon says: You are dog! Dziecko naśladuje psa: Woof, woof
Simon says: You are cow!  Dziecko naśladuje krowę: Moo, moo.
Simon says: You are duck! Dziecko naśladuje kaczkę: Quack, quack.
Simon says: You are horse! Dziecko naśladuje konia: Neigh, neigh.
Simon says: You are pig! Dziecko naśladuje świnkę : Oink, oink.
Simon says: You are sheep! Dziecko naśladuje owieczkę: Baa, baa.

Przypomnijmy sobie jeszcze nazwy poznanych zwierzątek i zapoznajmy się z zabawą „Rolnik sam w dolinie” (’The Framer in the Dell’):

A teraz pokolorujcie jedną lub dwie kolorowanki (naklejki czekają;)

 

Bye, bye! (dla 3-latków):

Bye, bye! (dla 4-latków):

Have a nice day!

K. Ratajczyk